Miesto ir strateginių objektų saugumą užtikrins moderni technika
Elektrėnų priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai (EPGT) rugsėjo 22 d. oficialiai perduotas naujas sunkiasvoris automobilis SCANIA.
Kartu pažymėta EPGT techninės bazės modernizacijos projekto pabaiga: nuo šiol ir miestiečiai, ir Elektrėnuose esančius „Lietuvos energijos gamybos“ objektus eksploatuojantys specialistai galės jaustis dar saugiau.
Į EPGT garažą įriedėjęs modernus, funkcionalus ir galingas (331 kW galios) SCANIA gaisrinis automobilis leis ugniagesiams gelbėtojams lanksčiau dirbti sudėtingose situacijose, dar efektyviau atlikti gaisrų gesinimo ar gelbėjimo darbus.
Padedant „Lietuvos energijos gamybai“ įsigyto didelio pravažumo automobilyje sukomplektuota naujausia šiuolaikinė įranga: 8000 litrų vandens ir 800 litrų putokšlio talpos, galingas siurblys, patogiai pritvirtintos kopėčios, keturi gaisriniai rankiniai švirkštai, prožektoriai, priekinė tempimo gervė, 32 slėginės ir keturios įsiurbimo žarnos. Seni EPGT automobiliai tokia komplektacija nebuvo aprūpinti.
Gausia įranga aprūpinta naujoji SCANIA, palyginus su kitais EPGT automobilių parko sunkiasvoriais, yra kur kas lankstesnė ir naudingesnė. Prireikus šiame automobilyje galima suformuoti didelio našumo gesinimo vandeniu ir putomis modulį. 6000 l/min našumo siurblį turintis automobilis puikiai veikia kartu su kita turima gaisrų gesinimo įranga ir gali visiškai aprūpinti mobilią lafetinę putų patranką, taip pat savarankiškai į įvykio vietą nutempti specialią 15 m3 talpos putokšlio priekabą. Taigi, automobilis gali manevruoti kaip padidinto pravažumo siurblinė stotis. Seni rusiški EPGT automobiliai tokių galimybių neturėjo.
Be to, šio SCANIA automobilio variklis atitinka tarptautinį Euro 6 emisijos standartą: jam dirbant išmetama mažiau anglies dvideginio ir labiau tausojama aplinka.
Naująjį automobilį EPGT kieme pašventino Elektrėnų parapijos vikaras kunigas Laurynas Visockas. Automobilio raktelius „Lietuvos energijos gamybos“ generalinis direktorius Juozas Bartlingas simboliškai perdavė EPGT viršininkui Giedriui Sakalinskui. Vietoje buvo pademonstruotos ir automobilio techninės galimybės – improvizuota liepsnojančios geležinkelio cisternos gesinimo operacija.
EPGT technikos modernizacijos procesas truko kelerius metus. Priminsime, kad anksčiau „Lietuvos energijos gamybos“ lėšomis buvo įsigyta minėta mobili putų patranka ir gaisrinis keltuvas-kopėčios VOLVO. Kaip ir kita „Lietuvos energijos gamybos“ nupirkta EPGT technika, SCANIA automobilis nelaimės atveju gali būti naudojamas ne tik bendrovės objektuose, bet ir Elektrėnų miesto ribose 5 km spinduliu nuo ugniagesių bazės.
Valentas Neviera, Korporatyvinės komunikacijos skyriaus vadovas
|
<- Grįžti į atgal