Jolita Juozapavičiūtė: „Pedagoginės žinios reikalingos ne tik kaip mokytojai, bet ir kaip būsimai mamai“
_jolita_copyThumb_300x300.png)
„Ikimokyklinė ir priešmokyklinė pedagogika yra būtent tos studijos, kurių aš norėjau“, – sako Lietuvos edukologijos universiteto studentė Jolita Juozapavičiūtė. Ji džiaugiasi savo studijomis, ateitį sieja su vaikais ir pedagogės darbu.
Jolita iki paskutinės dienos abejojo, ką pasirinkti. Ir nusprendė rinktis būtent tą specialybę, kuri arčiau širdies. „Visada norėjau studijuoti Vilniuje, todėl pasirinkau ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos studijų programą Lietuvos edukologijos universitete. Man patinka šios studijos, nes turiu galimybę ne tik išklausyti teorijos dalykus, bet ir praktiškai dalyvauti darželio gyvenime. Be to, žinios ir gebėjimai reikalingi ne tik kaip pedagogei, bet ir kaip būsimai mamai. Tai labai naudinga patirtis. Po studijų aš planuoju dirbti darželyje, įgyti daugiau patirties, o vėliau kilti karjeros laiptais“, – ateities planais dalijasi studentė.
Šiuo metu studijos užima didžiąją laiko dalį, tačiau studentei lieka laiko ir mėgstamai veiklai – rankdarbiams. „Siuvinėju kryželiu paveikslus, atvirukus, knygų skirtukus, mezgu pirštines, riešines. Jau pradinėse klasėse svajojau būti mokytoja. Žinoma, bėgant metams, norai keitėsi. Svajojau būti ir stomatologe, ir ekonomiste. Mokykloje man labiausiai patiko matematikos ir istorijos pamokos. Paskutiniais metais galvojau apie finansų apskaitos ir ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos studijas“, – prisimena Jolita.
Mergina, kuri baigusi Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnaziją, tvirtina, jog pedagogo darbas yra labai svarbus, nes mokytojas ugdo jaunąją kartą, prisideda prie ateities kūrimo. Ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos studijų programa, kurią studijuoja Jolita, skirta asmenims, kurie įgiję ikimokyklinio ugdymo pedagogikos bakalauro laipsnį, galės dirbti ikimokyklinių įstaigų auklėtojais arba priešmokyklinio ugdymo grupės pedagogais, vaikų gabumų ugdymo centrų, vaikų pramogų centrų pedagogais, paramos vaikui ir šeimai institucijų, vaikų teisių apsaugos ir kitų visuomeninių organizacijų specialistais. Studentai, pasirinkę šią studijų programą, mokysis kurti ir įgyvendinti vaikų ugdymo programas, atsižvelgdami į jų poreikius, individualumą, šeimos kultūrą, ugdymo kokybę lemiančius veiksnius. Absolventai gebės organizuoti vaikų ugdymo procesą, teikti profesionalią švietimo pagalbą, vertinti ugdymo kokybę, vaikų pasiekimus, reflektuoti ir prognozuoti vaiko pažangą.
|
<- Grįžti į atgal