Regioninė reklama internete, ar tai įmanoma?

Reklama internete - viena iš populiariausių reklamos formų šiuo metu. Reklamos ekspertai vardindami reklamos internete privalumus, kaip susitarę kartoja: globalus pasiekiamumas, mobilumas, tikslinė auditorija ir daug kitų privalumų. Tačiau ar įmanoma internete sėkmingai reklamuoti regioninį verslą, kuriam neaktuali plati auditorija, aktuali tikslinė auditorija esanti šalia verslo.
Ką sako reklamos ekspertai?
Kalbinome wayup reklamos specialistus, kokios jų rekomendacijos, kaip reklamuotis regioniniam verslui, teikiančiam paslaugas tik tam tikrame regione. Wayup specialistai išskyrė dvi reklamos formas: „Google Ads“ reklama, pasirenkat konkretų regioną ir reklaminių skydelių reklama regioniniuose portaluose.
„Google Ads“ reklama
Labai funkcionalus ir galingas reklamos įrankis, tačiau turbūt ne visi žino, kad reklamuotis galima ne tik globaliai ar nacionaliniu lygiu, tačiau ir pasirenkant labai siaurą regioną (rajoną, miestą ar miestelį). Taip galima pasiekti tikslinę auditoriją esančią būtent jus dominančiame regione.
Prisegtame paveikslėlyje pateikiamas skelbimų pavyzdys paieškos frazei „padangų montavimas Kaunas“.
Kaip matome, gerai parašytuose skelbimuose, rodomas ir adresas bei darbo laikas, kas yra aktualu padangų montavimo ieškančiam žmogui.
Reklaminių skydelių reklama regioniniuose portaluose
Vien iš paprasčiau reklamos internete formų, kai regioninių portalų lankytojams rodomi skelbimai. Taip galima pasiekti gan plačią, vietinę auditoriją, tačiau ji ne visada bus tikslinė ir turės poreikį mūsų teikiamoms paslaugoms ar siūlomoms prekėms.
|
<- Grįžti į atgal