Įmonės kraustymasis į naują biurą: geroji patirtis

Kraustymasis visada sunkus procesas. Kad ir kiek laukiama naujų patalpų, galbūt naujo gyvenimo pradėjimo, daiktų dėliojimas ir jų pakavimas suteikia nemažai streso. O ką kalbėti apie dėžių pervežimą ir išpakavimą.

Stresas ir laiko gaišimas galioja ne tik kraustantis iš vienų namų į kitus, bet ir keičiant darbo aplinką, biurą. Tokiam persikėlimui nesinori skirti darbinio laiko, kurio metu galima daug nuveikti. O tuo labiau niekas nenori gaišti savo laisvo laiko, kurio metu ilsisi arba užsiima pomėgiais. Su tokia situacija susidūrėme ir mes, UAB „ISOL“.
Dabar, kai jau esame įsikūrę naujose patalpose, norime pasidalinti savo gerąja patirtimi. Mes, kaip IT ir elektroniniu marketingu užsiiminėjanti įmonė, planuojame savo darbo laiką kiek kitaip, nei valstybinės ar kitos įstaigos, dirbančios nuo aštuonių valandų ryto iki penkių valandų vakaro. Tokių įmonių darbuotojai žino, kad čia svarbu ne tik ateiti į darbo vietą ir atsedėjus išeiti, o tiesiog atlikti savo darbą - parašyti, sukurti, parengti. Nes čia posakis „Laikas - pinigai“ įgauna tikrąją prasmę.
Kiekvienas dirbamas darbas yra sekamas specialia programa, kad būtų žinoma kas su kuo tam tikrą laiką dirbo. Ir čia nėra pasirinkčių malonus pašnekesys su bendradarbe ar greitas nubėgimas iki parduotuvės. Kiekvienas toks nuokrypis kainuoja laiką, kurį galima skirti rašymui ar kitam reikalingam ir svarbiam veiksmui. Tuo labiau, nėra pasirinkties - laiko sąnaudos kraustantis.
Žinoma, dirbant tokį darbą galima savo biurą atsidaryti ir namuose. Tik dažniausiai tai bloga praktika - indų ir grindų plovimas gali blaškyti, o ir valgio gaminimas gali trukti daug ilgiau, nei kitomis dienomis. Todėl ir tokios darbo specifikos specialistams svarbi jų darbo vieta ir tai, kas joje yra. Patogumas ir funkcionalumas svarbus visiems, nepriklausant nuo to ką dirbi ir kuo užsiimi.
Kalbant apie mūsų situaciją, augant įmonei ir atsiradus papildomų darbuotojų buvo nuspręsta keisti darbo vietą. Priežastis labai elementari - nebetilpome buvusiose patalpose. Taip pat, augant mums augo ir mūsų poreikiai. Tačiau persikėlimo laiką vis atidėliojom. Žinoma, užtrukom ieškodami patalpų. Tačiau vėliau atsirado ir kitų priežasčių - nenorėjom gaišti darbo laiko, kurio metu galėjome daug nuveikti, o laisvas laikas - kiekvienam iš darbuotojų šventas. Todėl persikraustymą teko vis atidėlioti.
Suprasdami situacijos beviltiškumą ir daugiau nebegalėdami atidėlioti kraustymosi dienos nusprendėme kreiptis į įmonę, kurios specializacija krovinių pervežimas. Nusprendėme, kad geriau sugaišime laiką pakuodami, nei praleisim dar papildomą mėnesį besispausdami ir nepatenkinti darbo sąlygomis.
Aptarinėdami paslaugas, kurias norėtume gauti sužinojome, kad Liutai.lt komanda ne tik perveža krovinius, bet, esant poreikiui, atlieka visus perkraustymo darbus - supakuoja, susineša, perveža ir suneša viską į naujas patalpas. Jei tik pradėję derybas abejojome, nes dar niekada nebuvom naudojęsi tokiomis paslaugomis, tai dabar belieka džiaugtis savo pasirinkimu ir rekomenduoti Liutai.lt kolegoms.
Mūsų biuro perkraustymas, asmeniškai įmonei, nekainavo papildomų laiko sąnaudų. Džiaugiamės, kad pasitikėjome ir mūsų pasitikėjimas buvo pateisintas. Visa kompiuterinė technika, baldai ir net menkiausios smulkmenos buvo atsakingai supakuotos ir saugiai pervežtos iki naujojo biuro. Todėl dabar, jau susikūrę jaukumą, galime pasakyti ačiū tiems, kurie sugalvojo tokią paslaugą, kaip įmonių perkraustymas.
Pasirinkę patikimą įmonę būsite garantuoti kokybiškomis paslaugomis. O kas geriau garantuoja kokybę jei ne rekomendacijos? Rekomenduojame, nes žinome, kad dabar svarbiausia laikas. Todėl negaiškite jo kraustymuisi ir kreipkitės į profesionalus.

Pranešimą parengė bendra.lt ir 4i.lt



<- Grįžti į atgal